Gondola

Je hlavním městem Větrnícké unie a také městem největším (75 bytů). Skládá se ze staré části vystavěné z červených cihel, v jejímž centru se nachází náměstí Ernesta Thompsona Setona a z části nové – La-Défense, která je vystavena z balsy. Součástí Gondoly je i předměstí Elizabeth. Gondola se pyšní podzemní dráhou – metrem, které má 4 stanice a které navazuje na povrchovou železnici. Ve městě sídlí největší větrnícké firmy Kajse a Kebne, redakce časopisu Nuoli a mají zde sídla i Ministerstvo obrany VU, kultury, zahraničních věcí a ministerstvo be z portfeje. V Gondole je rovněž nemocnice a výstavní budova velvyslanectví Rošfórské říše. V současnosti se zde buduje mezinárodní letiště.

Nosferatau (hrad VU)

Nejstarší známý hrad v celém vesmíru. Základní kámen hradu byl položen již v 70. letech minulého století. Je sídlem starobylého rodu Downů a hraběte Norberta Ruthwena Dauna. Je zde nejstarší točité schodiště na světě, první hladomorna a známý sál lebek.

Newcastle (hrad VU)

Sídlo vládce VU, Jeho Magnificence Sharl Shaplina.

Avandiv

Lázeňské město a křižovatka železnic.

Město Avandiv je známo svými vinohrady (firma Maro zde pěstuje světoznámá vína Růžolé, Rebeca a Weidenau) a alejemi ovocných stromů, mezi kterými mají značný význam především švestky (slivovice). Tyto produkty se objeví i v cenách pro vítěze her spolu s jednoduchými kamennými stavbami.

Dominantami města jsou 2 větrné mlýny a chrám Kristiny Erathové. Na náměstí Madony si turisté mohou prohlédnout sochu větrníckého básníka H. Matise nebo se pokochat krásnou radnicí s vinotékou. Hospoda U šafářky a Motorest U mrtvoly zvou k příjemnému posezení (Ol + Peperek). Obě tyto restaurace patří k nejhezčím v celé VU. U mrtvoly mohou motoristé rovněž natankovat benzín.

Pietním místem města je pahorek Ipsy – místo velké bitvy se Skogomadrou v r. 2003 a nedaleká hrobka Karla ze Skal – hrdiny této bitvy. Poutníci se rádi zastavují také u lázeňského pramene, náročnější turisté navštěvují krytý bazén v domě O. Hardyho. Součástí města je i veřejný dům, prodejna ovoce a potravin, za zmínku stojí i tzv. Veselá kapličková cesta vedoucí na pahorek Paoli. V avandivské továrně Kajse se vyrábí nábytek včetně gotických i jiných oken, záchodů a dveří.

Avandiv má mírné přímořské klima, pěstují se zde plodiny, které jinde neuvidíte. Týká se to zejména okurek, melounů a paprik. Z ovocných stromů se zde vyskytují zejména jablka, švestky a z okrasných dřevin především vrby. Rákosové pole v oblasti Kecske-hegy bylo sice poničeno vandaly, v jeho blízkosti však přežívá políčko růží.

Město Avandiv má rovněž nejvýznamnější železniční nádraží ve VU – 4 výhybky a koleje vedoucí na všechny 4 světové strany. I v noci zde panuje čilý ruch. Ulice města jsou ozřeny 6 lampami (8 světel).

Avandiv sousedí na severovýchodě s regionem Gondola, na západě s regionem Newcastle, a na jihu s regionem Hollószikla. Plány na spojení Avandivu se Sovovem nevyšly.

Na zahájení olympijských her se těší jediný krytý a osvětlený stadión na světě - Muinéllim, kde sportovci najdou vše, co potřebují (šatny, soukromí, parkoviště, sprchy…)

Univerzita a Muzeum piva, Větrníkov

Sharlroa - přímořský přístav Větrnícké unie


Sharland

Elwingen

Svahy Elwingenu patří milovníkům zimních sportů.

Amezen - kolonie Větrnícké unie


Kolonie Amezen vznikla příletem vojenských jednotek VÚ dne 13.6.2009 do galaxie Žďár nad Sázavou kde nalezla neobydlené nicméně zastavěné plochy s rozsáhlou a velmi pokročilou železniční sítí v měřítku H0. Vojenské jednotky VÚ zabraly nejméně zastavěnou část kde zbudovaly nádraží a pár dalších budov jako kasárna, dvě obytné budovy a strážní domek. Staniční budovu s místním názvem Au-foallomás obsadily drážním personálem, který dohlíží na bezpečnost provozu procházející železnice.

Jednotky VÚ objevily novou zem a hledají místo vhodné ke kolonizaci.

Vhodné místo nalazeno, jde se budovat

V částech země existují továrny kde roboti opravují drážní vozidla. VÚ toho využila a nechala provést generální opravu jejich nové lokomotivy. I když státní příslušníci VÚ nerozumí jakým způsobem funguje celý mechanismum chodu železnice a jejich oprav, systému dopravy a oprav využívají a modlí se k bohu Pavlovi, aby jejich přání předal bohu Milanovi. Ten komunikuje s roboty zbytku země Amezen a zařizuje veškerou organizaci.

Nová lokomotiva BR81 v měřítku TT naložena a připravena na přepravu do jíné části Amezenu ke generální opravě.

Vlak, který převezl lokomotivu k opravě. V čele lokomotiva řady 365.5505 ČSD

Zde už lokomotiva zpět a po generální opravě.

MUZEUM iiilandu

Hvězdné údolí 816/15, 785 01 ŠTERNBERK


Otevírací doba:

PO 9:00 - 11:00

ST 9:00 - 11:00

ČT 15:00 - 17:00


Dále po telefonické domluvě: 721313573


Vstupné 30Kč/1euro


OPRAVY ŽELEZNIČNÍCH MODELŮ!

Opravujeme modely lokomotiv, vozů a příslušenství měřítek H0 i TT!


U analogových parních lokomotiv umíme nainstalovat např. i kouřový generátor!
Pozor! Části digitálního řízení neopravujeme!
U lokomotiv vybavených digitálním řízením opravujeme jen mechanické části!

Modely lze předat přímo v Muzeu iiilandu nebo ve Žďáře nad Sázavou nebo v Praze (po domluvě)!


Opravy se uskutečňují ve Žďáře nad Sázavou.

Kontakt: svoboda750@gmail.com; 736637777


Počítadlo
TOPlist

© 2008 Created by Adamidlo & Kalhi

Pravidla iiilandu | Větrnická unie | Státy | Zaniklé státy | Olympijské hry | Fotbal | Války | Edukace pomocí iiilandu